sobota, 6 grudnia 2014

,,Mniejsze" 2

Poprzednie części:
http://orisa-redberry.blogspot.com/2014/11/mniejsze-10.html
http://orisa-redberry.blogspot.com/2014/11/mniejsze-10-cz2.html

-Ok.Żeby stałyście się duże,przynieście mi żółte kwiaty.
-?
-O jakie kwiaty jej chodziło?
-Myślę że o te!Zanieśmy jej!
-Kiedy w końcu dojdziemy!?
-Zaraz będziemy..
 *Razem*-OH!Puzel!
-Jedziemy! 
-Aurelia!Mamy kwiaty!
-Yyyy..
-Uciekła nam!
 -Tu jest!
-Mamy cię!
-PUSZCZAJCIE MNIE!!!
-Właśnie że nie!Oszukałaś nas,że nam pomożesz..
-..a kazałaś nam iść po jakieś kwiaty!Trujące kwiaty!
    -Patrz!To ta roślina na którą nadepnęłyśmy i stałyśmy się mniejsze!
-Czyli teraz nas zamieni w większe!Nadepnijmy!
 *TUP*
 *ZIUUUUUUUUUUU*
 -AAAA!
-Udało nam się!Znowu jesteśmy duże!
-A co z Aurelią?
-To chyba ona...Masz za swoje Aurelia!
-Teraz mogłybyśmy cię zdeptać,za to co nam zrobiłaś!
-MILCZEĆ!!!I TAK KIEDYŚ TU WRÓCĘ I WAS POKONAM!!!
-Zobaczymy Aurelio...
*rzucona przez Cleo*-AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
-...Zobaczymy!






Teraz koniec już z letnimi fotostory.Przecież nie długo mamy święta.
 Wymyśliłam więc,że od 12 grudnia będę codziennie dodawać zdjęcia moich MH.Ale nie takie zwykłe-każdego dnia będzie inny temat zdjęcia,np.robienie pierników,zapakowywanie prezentów,strojenie choinki itp.Niektóre rzeczy będą w formie sesji albo historyjki.

A takie mam pytanie:Pada u was już śnieg (u mnie nie ;-;) ?
 ~Mary
 

  


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz