wtorek, 25 listopada 2014

,,Mniejsze" 1.0 cz.2

Jak w tytule.Jak nie pamiętacie legendy to wejdźcie tu.
 -I myślisz,że coś tu znajdziemy?!
-Powinnyśmy..
-Lepiej iść na górę!Tam są piękne róże!
-Tylko jak? .-.

 -O!Kij od miotły!Wespniemy się!
-Jak ty się wspinasz??
-Mam pazury.Nie radzisz sobie?Twoje tipsy nie działają? *śmiech*
-ಠ_ಠ >.<
 -Jesteśmy na górze..Gdzie są moje róże?!>.<
-Cleo,te twoje róże.. Są za tobą!
-Oh!♥♥Z bliska jeszcze piękniejsze
-Takie miękkie ..♥ Można by z nich zrobić łóżko <3
-Ekhem,Cleo...Miałyśmy iść dalej -.-

 

 -Nie marudź i chodź!One są naprawdę super!
-serio? ;-;
 
-*o* ale miękkie!
-I to bardzo
-Wiesz..Nie chcę być już taka mała.
-Ja też..Wszystko jest takie wielkie i..
-Hej..
-Deen!
≧▽≦
-Nie rzucaj się na mnie!Nie jestem Deen,tylko Aurelia•̪̀●́
-Słyszałam waszą rozmowę..I myślę że mogę wam pomóc
-Taak?!To się zabieraj do roboty!
-O.o
-Chodźcie za mną!Pomogę wam ;)



***************************************************************


Kolejna część ( 2.0 ) będzie chyba 3 grudnia.Mam nadzieję że ktoś ją przeczyta ;)

Zbliżają się święta ( 29 dni! ). Moja ciocia,która teraz jest w USA (ona jest właścicielką puzzel z 1 części ,,mniejszych" 1.0) powiedziała że może mi kupić prezent na święta.Ja wybrałam lalkę MH ;D A jaka to?Tego się nie dowiecie,ale wstawię urywek obrazka gdzie jest:
To część jej ubioru.Więcej nie podpowiadam (chyba że ktoś ładnie poprosi xd ) !

 さようなら!
Mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz