poniedziałek, 10 listopada 2014

,,Mniejsze" 1.0

Hej!

Hehe,dziś nie idę do szkoły..zresztą wszyscy tak mają xd

Dziś dodam fotostory ,,mniejsze",które zapowiadałam na pingerze .
Będzie o..zresztą sami teraz zobaczycie!

Cleo
Leen
Razem


Pewnego dnia..

-I wtedy...
-Co?Mów!
*TUMB*
-Co się dzieje??!!
-Nie wiem!!!AAAAAAAAAA!
 
Zaczeło mocniej trząść..
-IIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!
-NIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
..........                                     (wyszło prawie jak bokeh xd)
-Yyyy...Gdzie ja jestem?A Cleo?

 -Tu jestem..To było coś okropnego!
-No..wiesz jedna rzecz mnie dziwi..
-..Czemu ta gałąź jest taka duża?!?!
-A ten kamień?OH!Chyba wiem już co się stało...Pomniejszyłyśmy się!

 -Szybko!Znajdźmy jakieś bezpieczne miejsce!
 -Yh..Tu jest nawet dobrze..
-AAAAAA!C..C..CO TO JEST?!
-Nie martw się.
-To puzel,znam ją.Choć,podejdź do niej!
-D-Dobra psinka...Ach!Jaka puszysta!
-Miło się na niej leży,hehe ;)
-Wiśta wio!Jedź!
-Co ona z nami robi??
-Nie wiem..Ale chyba ją wkurzyłaś..
-O!Jedziemy!

Część druga części pierwszej jeszcze dziś.
Pa ♥
Red Berry 




 

 


   

1 komentarz: