niedziela, 14 grudnia 2014

Dziś zdjęcia+Kody Css

(Piszę tu,bo gówniany pinger nie dodaje wpisu >:( )
Hej.Dziś dodam zdjęcia,bo znalazłam baterie do aparatu.Będą na pewno!
Ale nie o tym mowa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chodzi o kody CSS.
Kiedyś kiedy wklejałam jakiś kod wszystko zapisywało się i było widoczne na blogu.
Teraz,kiedy próbuję wkleić,na blogu nic się nie zmienia,a kiedy wchodzę w okienko CSS by znowu zmienić,tego kodu już nie ma,po prostu znika.
Czy to normalne? :(
Nigdy wcześniej tak nie było!
Denerwuje mnie to,bo chciałam zmienić wygląd bloga.
Czy też czasami tak macie? :/
Da się to jakoś naprawić?
~Mary

2 komentarze:

  1. Tego nie da się naprawić. Ja też mam ten problem ;-;
    To wina pingera, bo on po prostu nawala i nie chce wczytywać kodów.
    Ja próbuję kilka razy, aż pinger zapisze kod, ale czasami już nie mam siły i próbuję innym razem ;c

    OdpowiedzUsuń