piątek, 19 września 2014

Nasze Mieszkanie

Hej!

Tak jak widzicie-piszę po prawie dwóch tygodniach.Ale jestem w # klasie i mam dużo roboty.Ostatnio obiecałam,że:
*zrobię wpis o domu moich MH*
*Dodam sesję Cleo*  

Te drugie już dodałam.Teraz czas na pierwsze,czyli opis mieszkanka moich MH.Bardzo przepraszam,że zdjęcia są z fleszem,ale robiłam ją wieczorem :(
Okay.Dodaję:

Legenda

R-Robecca
A-Abbey
L-Lauren
O-Operetta
V-Venus

    R-Hej!To ja,Robecca.Dziś oprowadzę was po naszym mieszkaniu!
 R-Zacznijmy od dużego pokoju.Mamy tu skrzynkę,a obok niej stolik ze świecznikiem i telewizorem.Dalej widzimy regał z ozdobami,koło niego jest kanapa.A ja stoje przy stole.
 R-Tu dalsza część.Są tu dwie niebieskie kanapy i niebieski fotel.wszystko stoi na czarnobiałym dywanie w paski.
 R-Teraz kuchnia.Mamy tu stolik z krzesłami i wazonem,obok jest zlew z szafkami.Koło niego jest piekarnik,nad którym jest zegar,a obok piekarnika znajdziemy lodówkę.
 R-Teraz jesteśmy w tak-jakby łazience.Dlaczego tak-jakby?No bo jak to mogłaby być łazienka,skoro tu jest tylko żółte krzesło,toaletka i pudełko na rzeczy do mycia???
 R-Tutaj mamy sypialnie(na pierwszym piętrze).Fioletowe łóżko należy do Cleo i Clio.Nad nim jest kącik zwierzaków.Dalej mamy różowe łóżko,w którym śpię ja i Frankie.Na nim jest lampka..
 R-..Która naprawdę świeci!
 R-Dalej jest..O!Hej!
V-Hej! Co robisz?
R-Przedstawiam nasze mieszkanie blogowiczom.Pokażecie swoje łóżka?
O-Jasne!
  
 V-Tak więc to jest moje łóżko w którym śpię razem z Kate.Wyżej widać łóżko Howleen.
 O-A to moje łóżko i śpię tu razem z Clawdeen.
 R-O!Wy też tu jesteście?
L-No!
R-Super.Pokażecie swoje łóżka?
A-Z przyjemnością! 

 L-Caddy i ja śpimy w tym łóżku.Obok jest nasz stolik nocny.
 A-Ja śpię tutaj razem ze Spectrą.
 R-A to nasz dom w całej okaałości!

Podobało się??Mam nadzieję że tak.

Pa!  

2 komentarze:

  1. Fajne mieszkanie. Nie pogardziłabym takim dla moich lalek :3
    Nie wiem czy mnie kojarzysz xd Jestem z pingera C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Kojarzę cię,bo dzięki tobie oglądam Sailor Moon Crystal ;)

      Usuń