sobota, 6 września 2014

Bathed in gold

Hej!
Dziś(po raz pierwszy)opowiem co było w mojej szkole :D
Informatyka-robiliśmy prezentacje o wakacjach.Na tej lekcji moje ,,koleżanki" wyrzuciły mnie z grupy z angielskiego(na referaty) .-.
Polski-Mieliśmy przynieść pamiątki z wakacji.Ja miałam smyczkę z Lądka-Zdrój bo zapomniałam wziąść tej prawidłowej pamiątki xd A taki Maksym,z mojej klasy,przyniósł.....Patyczaka!I to dużego!Był tam w swoim terrarium (patyczak,nie Maksym!)i Maks zapomniał zamknąć i patyczak wyszedł O.O A potem powtarzaliśmy orzeczenia i równoważniki.
Matma-Nic ciekawego..tylko szacowanie..
Plastyka-Rysowaliśmy wspomnienia z wakacji w parach,czyli polegało na tym,że ja np. narysuję połowę drzewa,a moja koleżanka z ławki drugą.
Angielski-Opisywanie obrazka ;-;
Religia-Mieliśmy o adresach w piśmie św.
Wf-Strasznie nudny..mieliśmy podawanie w biegu do siebie piłki i nie udawało mi się :/ a potem graliśmy w piłke ręczną,ale ja się w to nie mieszałam ;)
WDŻ-Mieliśmy go całą klasą.Dobraliśmy się w pary i pisaliśmy o uzależnieniach typu Alkohol,papierosy itp.W trakcie pisania pani chciała puścić jakąś piosenkę.I zaczęła się bitwa...No i takie dwie krzyknęły: ,,Bałkanica!Puszczajcie Bałkaniceeeee!" i to puściliśmy.Chyba każdy wie,kto to śpiewa? :D No i mój kolega,Damian powiedział:,,Świetny temat na WDŻ,proszę pani.Piersi!" Xd
I na tym się kończy mój dzień w szkole.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Poprzednio napisałam,że dodam sesję Cleo.Tytuł wpisu to tytuł sesji-bathed in gold,co znaczy skąpana w złocie.Wiecie,jaki miałam problem ze znalezieniem złotych rzeczy? .-. Tło jest żółte,bo nie miałam złotego..E tam,koniec moich marudzeń.
Czas na sesję:







W sesji możecie zobaczyć słoiczek z prawdziwym złotem :) Przepraszam za nieuczesaną Cleo :(
To chyba już wszystko.
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz